събота, 21 януари 2012 г.

"Изпекоха" Zakk Wylde в Rock&Roll Roast

Първото по рода си (дори незнам как да го нарека) събитие, или може би шоу Rock & Roll Roast почете Zakk Wylde (Ozzy Osbourne, Black Label Society) на 19 януари.Това е шоу, което има забавен характер и меко казано критикува хората, които са техни главни герои, в случая Зак Уайлд (вижте клипа по-долу)
Sharon Osbourne сподели пред Rolling Stone преди шоуто, какво ще чуят от нея “Ще му стъпя на топките тази вечер” , споделя нежно тя за бившия китарист на съпруга си. “Познавам го, откакто беше на 18. Той ми казваше 'мамо', и аз се чувствах като негова майка. Така че, мога да съм непочтителна, ужасна, зла към него за два часа"  

Шарън допълва, че всичко е просто шоу и е свързано с голяма привързаност. “Децата ми израстнаха със Зак. Джак беше на осем месеца, когато той дойде да работи с Ози. Синът ми сега е на 26 има и дете, така че, сами преценете от колко време сме заедно,”

Шарън говори и от името на Ozzy, който е бил поканен на събитието, но поради ангажиментите му в Англия и записите на новия Сабат албум, не присъствал. “Ozzy е много горд със Zakk – много, много горд. Горд е от факта, че е трезвен и невероятен"
Други, които ще почетат, но и ще "накалят" Zakk са: Chris Jericho (Fozzy), Scott Ian (Anthrax),  Corey Taylor (Slipknot, Stone Sour) и други. 

Наистина  шоуто е на принципа: всеки срещу всеки, кой, когото и където свари. В това издание имаше и предложения за бъдещи, "жертви на инквизицията" Комедийният актьор Brian Posehn, предложи: “Смятам, че  Ozzy е добро предложение, Lemmy (Kilmister, Motorhead) също . Има много неща, на които бихме се посмели, а и изглеждат хора с чувство за хумор,” добавя той.  “Lars (Ulrich, Metallica) също е добър избор, James (Hetfield, Metallica) - не, в никакъв случай.   С Mustaine (Megadeth) може би ще се получи добро шоу . Но малко ме е страх от него, зависи, в какво настроение го хванеш."  

Ulrich и Osbourne са едни от най-желаните в това шоу, но Шарън има предвид друга икона в рока за следващата година, за която, според нея "хората биха платили, за да видят".  На въпроса, кого визира, за шоуто през 2013, Шарън каза " Аксел Роуз и аз съм жената, която ще му го ***"
Вижте повече тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Архив на блога

Последователи