събота, 24 декември 2011 г.

Аlice Cooper: Почти е невъзможно да печелиш от продажба на албуми в днешно време"


Появи се интервю с Алис Купър, взето от Джон Гилоули, в което Купър говори за Rock and Roll Залата на славата, за "оцеляването" на музиканта, след толкова рокендрол изпитания, и още интересни неща. На въпроса, дали се чувства още развълнуван от церемонията по въвеждането на Alice Cooper Band в Залата на славата, музикантът отговори: " 2011 беше много успешна за мен. Първо, бяхме въведени в Залата, излезе албумът ми "Welcome To my Nightmare 2", заснех филм с Джони Деп в Лондон "Dark Shadows", направих и турне. Графикът ми бе пълен през цялата година, така че съм готов за дълга почивка. Това със Залата.. беше определено едно от онези неща, които не можеш да осъзнаеш дълго време. .. наистина е готино."

За "оцеляването на предела в рок средите", Алис казва: " Всичко се крие в писането на песни. Всички банди, които все още са активни от 60-те имат хитове по радиата. Правят наистина добри песни. Имиджът е важен, продукцията също, но ако нямаш хубави песни, значи нямаш нищо."

За музикалния бизнес преди, и музикалния бизнес сега: " Сега съм по-добър певец и имам повече енергия. Всъщност стм в по-добра форма сега, отколкото, когато бях на 30. Когато бях на 30 - пиех бутилка уиски на ден. Но не съм пил от близо 30 години, а сега съм на 63. И на тази възраст правя по 5 концерта на седмица, които са дълги по час и 45 мин. "

За феновете преди и сега: " Луда работа е класическия рок. Тази музика не се променя от 45 години. Ако слушате Foo Fighters или The White Stripes, та те звучат седемдесетарски. От музикална гледна точка, няма промяна, но технологично погледнато, начинът, по който се правят дискове, начинът, по който продаваме дискове, начинът, по който слушаме дискове .. всичко това е променено тотално. Щях много да съжалявам, ако бях в млада банда в тези дни. Не знам как можеш да си изкарваш хляба с това. Почти е невъзможно. В момента са важни изпълненията на живо. "

Цялото интервю, четете на този адрес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Архив на блога

Последователи